Garantie & Klachten
Heb ik garantie bij Celia?
Bij Celia hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven we ernaar ze in topconditie aan je te leveren. Hoewel we ons best doen, begrijpen we dat er soms onvoorziene situaties kunnen ontstaan, zoals schade tijdens transport. Daarom willen we je op de hoogte stellen van ons garantiebeleid.
Volgens het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering aan het licht komt. Je hebt ook aanvullende rechten op grond van het Nederlandse recht.
Als je een gebrek aan het product ontdekt, vragen we je binnen een redelijke termijn van twee maanden contact met ons op te nemen. Onder bepaalde omstandigheden kan een termijn langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Als je tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging.
Jouw tevredenheid staat bij ons voorop, en we streven ernaar eventuele zorgen of problemen snel en naar volle tevredenheid op te lossen.
Waar kan ik mijn klacht acherlaten?
Bij Celia streven we naar een uitstekende klantenservice, maar het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal volgens plan verloopt. We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@celia-jewelry.nl. We doen ons best om samen tot een passende oplossing te komen.
Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om jouw klacht in te dienen via dit platform van de Europese Unie.